B icon

Profesjonalny marketing treści

Content Marketing

 

Content Marketing oferujemy wszystkim firmom, dla których Internet jest głównym kanałem działań marketingowych oraz dystrybucji produktów. Usługa ta pozwala na zwiększenie skuteczności działań marketingowych realizowanych online.

Czym właściwie jest Content Marketing? Content Marketing to taki sposób opracowywania treści marketingowych publikowanych na stronach www, blogach, portalach, serwisach czy portalach społecznościowych, który umacnia daną markę i przyciąga zdefiniowanych odbiorców docelowych.

Potrzeba Content Marketingu zrodziła się ze względu na coraz mniejszą efektywność tradycyjnych działań marketingowych. Konwencjonalne metody nie są już skuteczne, ponieważ konsumenci stali się bardziej świadomi tego, w jaki sposób producenci wpływali na ich decyzje zakupowe.

Konsument XXI wieku zmienia kanał, gdy program telewizyjny przerywany jest w celu wyświetlenia reklamy, jego wzrok omija reklamy w gazetach i magazynach, a podczas przeszukiwania Internetu całkowicie ignoruje wyskakujące banery czy inne formy promocji produktów oraz usług. Aby przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta trzeba dziś sięgnąć po nowe metody, które są bardziej subtelne a przy tym znacznie bardziej efektywne niż konwencjonalne sztuczki sprzedażowe. Jeżeli zastanawiasz się dlaczego zmalała sprzedaż twoich produktów, a zainteresowanie twoją firmą oraz stroną internetową stale spada, to właśnie poznałeś odpowiedź.

Content Marketing od kuchni

Content Marketing to kompleksowa strategia marketingowa skupiona na tworzeniu i publikowaniu spójnych, wartościowych oraz użytecznych treści, których celem jest przyciągnięcie i zatrzymanie ściśle określonego grona docelowych konsumentów, jak również wywarcie pozytywnego wpływu na ich decyzje zakupowe.

Oznacza to, że strategia i działania marketingowe ukierunkowane są na zamieszczanie publikacji, których treść jest odpowiednia dla danego obszaru gospodarczego oraz założonego targetu i zawiera istotne oraz wartościowe informacje, które mają znaczący wpływ na wiedzę potencjalnego klienta.

Content Marketing to forma komunikacji z odbiorcami, która nie jest nachalną formą sprzedaży produktu bądź usługi. Zamiast wychwalania swojej oferty należy skupić się na dostarczaniu swoim klientom istotnych informacji przydatnych w ich codziennym życiu. Podstawowym założeniem w nowym podejściu marketingowym jest to, że gdy sprzedawcy będą konsekwentnie dostarczać wartościowe i użyteczne treści, zyskają grono zadowolonych i lojalnych konsumentów.

Bez wartościowych treści marketing jest niemożliwy

Niezależnie od podejmowanych działań promocyjnych oraz metod reklamowych Content Marketing powinien być częścią każdego działania marketingowego, a wartościowe treści (content) nieodłącznym elementem każdej strategii marketingowej.

Twoje działania uwzględniają głównie media społecznościowe? Bez wartościowych treści nie zdobędziesz fanów ani zainteresowania marką. Poświęcasz dużo uwagi i energii na działania SEO? Bez contentu, który spełnia oczekiwania twoich potencjalnych odbiorców, kosztowna optymalizacja twojej firmowej witryny nie będzie tak efektywna, jak byś się spodziewał.

Wszystkie działania w zakresie marketingu i promocji łączy jeden wspólny czynnik - wartościowy, użyteczny, spójny i regularnie rozszerzany oraz aktualizowany content. W berlineo opracowywaniem tekstów zajmujemy się zawodowo od przeszło 10 lat. Wiemy jak tworzyć wartościowe treści, które są poprawne pod kątem ortografii, gramatyki, składni, merytorycznie spójne oraz stylistycznie dostosowane do kryteriów preferowanej grupy docelowej.

Jeżeli chcesz osiągnąć możliwie najlepsze rezultaty swoich działań marketingowych, skontaktuj się z nami. Pomożemy ci tworzyć content, który przyciągnie zainteresowanie potencjalnych klientów.

Napisz do nas

Wyślij do nas zapytanie ofertowe - z chęcią doradzimy oraz przedstawimy konkretne rozwiązania dostosowane do określonych potrzeb.

Nie wybrano pliku
* wymagane
Zaznacz, aby kontynuować
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.